Vitamin D dle TČM

Vitamin D dle Tradiční čínské medicíny doplňuje ledviny a stimuluje Jang,  posiluje šlachy a kosti, projasňuje oči a zklidňuje duchaVital D.

Zdroj vitaminu D je sluneční záření a pestrá strava. 

Na co působí vitamin D 

Má vztah k dolní části těla – ledvinám, které ovlivňují kosti. Vitamín D se přirozeně vytváří v horních vrstvách kůže, kde koluje tzv. obranná Qi. Výsledkem je schopnost zesílit, nebo naopak utlumit reakce imunitní soustavy. Doplněním ledvin podporuje játra, ovlivňující šlachy. Ukotvením Jangu zklidňuje ducha Shen a tak zlepšuje náladu. Správně fungující ledviny lépe čistí krev, čímž umožňují tvorbu zdravých buněk a tkání.

 

Jak užívat vitamin D

Tento vitamín – hormon - je důležité doplňovat alespoň od října do května, kdy si jej nedokážeme vyrobit. Jeho potřebu dále zvyšuje používání opalovacích krémů, blokujících UV záření ze slunce a mnohé běžně dostupné léky a moderní diety!

Vitamin užíváme nejlépe ráno během jídla či po jídle.

 

Povolená zdravotní tvrzení schválená Evropským parlamentem a Radou

Vitamin D přispívá k normálnímu vstřebávání/využití vápníku a fosforu

Vitamin D přispívá k normální hladině vápníku v krvi

Vitamin D přispívá k udržení normálního stavu kostí

Vitamin D přispívá k udržení normální činnosti svalů

Vitamin D přispívá k normální funkci imunitního systému

Vitamin D přispívá k udržení normálního stavu zubů