Reklamace

 Omlouváme se, pokud se něco nepovedlo

Mrzí nás, pokud došlo k chybě z naší strany nebo k nedopatření při doručení či v produktu.

Jsme jen lidé (i když se snažíme být maximálně pečliví 😊) – někdy se i přes veškerou snahu může stát, že něco nesedí.

Pokud jste obdrželi jiné zboží, něco chybělo nebo nebylo vše podle očekávání, dejte nám prosím vědět – uděláme maximum, abychom vše co nejrychleji a ke spokojenosti vyřešili.

To je prekérní OK

📞
1. Telefonicky
604 475 351 nebo 272 919 093

📮
3. Písemně
ZENTRICHOVA APATYKA, s.r.o.
Ke Kateřinkám 107/9
149 00 Praha


4. Kdy reklamovat
Do 14 dnů od převzetí zboží.
V případě poškozeného balíku – ihned.

Iveta, rozbitá zásilka

📦
5. Kam reklamaci zaslat
Po dohodě na adresu provozovny.
Dobírky nepřebíráme.

🚚
6. Pohodlné vrácení
Můžeme zajistit zpětné převzetí zásilky řidičem PPL na vaší adrese
nebo předáním na Zásilkovnu.

Reklamace zboží

Něco není v pořádku? Mrzí nás to a postaráme se o nápravu.
Prosíme, ozvěte se nám co nejdříve – ideálně s popisem problému a fotkou produktu.

Reklamace řešíme rychle, vstřícně a bez zbytečných průtahů.

Děkujeme, že nám dáváte důvěru – vaše spokojenost je pro nás prioritou.