Reklamace
Omlouváme se, pokud se něco nepovedlo
Mrzí nás, pokud došlo k chybě z naší strany nebo k nedopatření při doručení či v produktu.
Jsme jen lidé (i když se snažíme být maximálně pečliví 😊) – někdy se i přes veškerou snahu může stát, že něco nesedí.
Pokud jste obdrželi jiné zboží, něco chybělo nebo nebylo vše podle očekávání, dejte nám prosím vědět – uděláme maximum, abychom vše co nejrychleji a ke spokojenosti vyřešili.
📞
1. Telefonicky
604 475 351 nebo 272 919 093
✉️
2. E-mailem
zentrichova.apatyka@seznam.cz
📮
3. Písemně
ZENTRICHOVA APATYKA, s.r.o.
Ke Kateřinkám 107/9
149 00 Praha
⏳
4. Kdy reklamovat
Do 14 dnů od převzetí zboží.
V případě poškozeného balíku – ihned.
📦
5. Kam reklamaci zaslat
Po dohodě na adresu provozovny.
Dobírky nepřebíráme.
🚚
6. Pohodlné vrácení
Můžeme zajistit zpětné převzetí zásilky řidičem PPL na vaší adrese
nebo předáním na Zásilkovnu.
Reklamace zboží
Něco není v pořádku? Mrzí nás to a postaráme se o nápravu.
Prosíme, ozvěte se nám co nejdříve – ideálně s popisem problému a fotkou produktu.
Reklamace řešíme rychle, vstřícně a bez zbytečných průtahů.
Děkujeme, že nám dáváte důvěru – vaše spokojenost je pro nás prioritou.